Hecktragesystem DE-PL
ffiona
2006-12-25 10:34:24 UTC
Co to jest Hecktragesystem w samochodzie? I co to jest Plakette w kontekście
następującym: drittes Kennzeichen ohne Plaketten zugeteilt.
Z góry dziękuję za pomoc.
ff
Waldemar
2006-12-25 11:44:35 UTC
Co to jest Hecktragesystem w samochodzie? I co to jest Plakette w kontek¶cie
rodzaj bagażnika montowanego na tyle samochodu. Na ogół do transportu
rowerów, ale nie tylko.
nastêpuj±cym: drittes Kennzeichen ohne Plaketten zugeteilt.
Z góry dziêkujê za pomoc.
w sumie są 3 różne plakietki na tablicach rejestracyjnych. Z przodu jest
plakietka z godłem powiatu wydającego znak rejestracyjny oraz naklejka
kontroli gazów wydechowych. Z tyłu plakietka z godłem i kontroli
technicznej pojazdu.
Nie za bardzo rozumiem "przyznanie" tablicy rejestracyjnej bez naklejek.
Znaczy znaku kontroli technicznej nie przykleją, ale bez godła to po
prostu można sobie zrobić bez żadnej łaski. Tylko nie jest to wtedy
tablica rejestracyjna, tylko coś co na takową wygląda ;-)

Waldek
ffiona
2006-12-25 12:55:23 UTC
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
ff
marc_in
2006-12-25 15:32:29 UTC
Post by Waldemar
[...]
Przypuszczam, ze moze tu chodzic o dodatkowa tablice mocowana za tym
bagaznikiem. Widzialem nieraz taki patent: rowery transportowane na
bagazniku tylnym skutecznie zaslaniaja wlasciwa tablice, wiec
rozwiazaniem jest tablica dodatkowa. Na pewno jest to uregulowane
wlasciwymi przepisami, bo przeciez rzecz sie dzieje w Niemczech ;)

Pozdrawiam swiatecznie
marc_in
Waldemar
2006-12-25 15:41:53 UTC
Post by marc_in
Post by Waldemar
[...]
zgadza się. Mnie zdziwiło tylko to "wydano". Ale w różnych powiatach
jest różnie. W Berlinie idziesz sobie po prostu taką tablicę zrobić.
Tablicą rejestracyjną staje się po naklejeniu naklejki z godłem. Gdzie
indziej dostajesz tablicę w urzędzie. Może tekst pochodzi właśnie z
takowego powiatu.

Waldek