schedule - wymowa
paichiwo
2007-10-19 17:27:09 UTC
Witam,
nie jestem pewien, czy to prawidłowa grupa, ale zaryzykuje. Intryguje
mnie wymowa słowa "schedule". Ja - bedac w Anglii slyszalem wszedzie
"szedżul" a wszyscy w mojej pracy (czy polacy, czy inne narody) mówią
"skedżul". Jaka jest poprawna wymowa, czy może obydwie są poprawne,
tylko jedna jest angielska - inna amerykańska?
KaDeWu
2007-10-19 17:43:20 UTC
Post by paichiwo
[...]
Tak, "skedźul" jest amerykańskie, obie poprawne, por. jakiś dobry słownik.
Kadewu